Cameraloze Sins feesten gaan niet meer door
Midden in Maastricht op de locatie van de voormalige Foodchurch staat tegenwoordig Sins. Hier houden de eigenaren een maandelijks luxefeest waar de camera van je telefoon bij binnenkomst wordt afgeplakt. Hoewel de eignaren aangeven blij te zijn met de belangstelling, is het voor de omwonenden minder leuk.„Levendigheid in de binnenstad is goed en we hebben





























